Charakterystyka Królika

Moje zdjęcie
Elbląg, Warmińsko-Mazurskie, Poland
Jestem Żoną i Matką. Kolekcjonerem i Czytaczem. Budowniczym swojej małej rodziny. Mój MałżOn to odważny, lecz nico leniwy lew. Mój Syn to Mały leśny troll o najmądrzejszych oczach świata. Ja to Chaotyczny Królik, kobieta o wielkim sercu i duszy wielkości lalki Barbie. Sprzątam, gotuję i piszę, a przede wszystkim żyję! Oj, tak- żyję pełnią życia!!!

czwartek, 25 marca 2010

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... cz1

Dzisiaj miało być o Rollerblade Barbie ale Barbie Collector mnie ubiegł, więc cały materiał już przygotowany poczeka na inną okazję.
Nie ma tego złego, ponieważ wczoraj przybyła paczka z Allegro i jej zawartość będzie przedmiotem dzisiejszego posta.

Na Allegro kupuję często, czasem wyłapuję perełki, czasem trafiają się buble. Tą lalkę kupiłam przez przypadek, nie do końca ją chciałam, ale jak już przyszedł mail o wygranej aukcji nie było odwrotu.
Licytowałam dwie laleczki od jednego sprzedawcy. Bardzo zależało mi na jednej z nich, był to jakiś model Stacy od Mattel'a, tą drugą kupiłam, bo była tania i koszt przesyłki się nie zwiększył.
O aukcji oczywiście zapomniałam. Następnego dna okazało się, że Stacy "poszła" za całe 5,50 (0,50 zł więcej niż ja dawałam), a ja zostałam szczęśliwą posiadaczką "No Name" Barbie. Dobrze, że chociaż pasuje mi rocznikiem do kolekcji.

Wczoraj dostałam paczkę (a raczej kochany listonosz zostawił mi ją pod drzwiami), rozpakowałam i przestałam żałować, że ją kupiłam.

Na zdjęciu z Allegro wyglądała tak:

Przyznacie, że nic szczególnego.

Pod tą okropną suknią, wymacałam plastikowe ciało (nie lubie:)).


Plusem jest że lala ma oryginalne kolczyki:


Zachował się także oryginalny pierścionek:


Lalka ma najdziwniejsze stopy jakie kiedykolwiek widziałam u Barbie:

Nogi, jak już wspomniałam są plastikowe. Stopy są wykonane z gumy i doczepione jak "kapcie".

Najbardziej jednak urzekł mnie jej makijaż:

Oko jest bardzo wyraźne, pomalowane specyficznym odcieniu błękitu plus dodatkowe pasmo różu na górnej powiece.

Lalka jest brudna i potargana, ale już dzisiaj zafunduję jej SPA i znajdę jakiś strój.

Jeśli ktoś z Was wie co to za lala to bardzo proszę o kontakt na blogu, albo na maila lizeek@gmail.com
Potrzebuję także korepetycji z tego jak dostać się na forum Doll Plaza :)

3 komentarze:

  1. nie pomogę, bo nie wiem co to za laleczka niestety... pierwszy raz widzę takie kolczyki.
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wiem!!! To Barbie Movin' Grovin' z roku 1997

    http://www.youtube.com/watch?v=clwpXs-X3YE

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko się dostać na Dollplazę, poproś Kayę z pingera o przesłanie ankiety (najpierw wypełnij formularz rejestracyjny na dollplazie)Mało kto się tam dostaje ale próbuj!

    OdpowiedzUsuń