Charakterystyka Królika

Moje zdjęcie
Elbląg, Warmińsko-Mazurskie, Poland
Jestem Żoną i Matką. Kolekcjonerem i Czytaczem. Budowniczym swojej małej rodziny. Mój MałżOn to odważny, lecz nico leniwy lew. Mój Syn to Mały leśny troll o najmądrzejszych oczach świata. Ja to Chaotyczny Królik, kobieta o wielkim sercu i duszy wielkości lalki Barbie. Sprzątam, gotuję i piszę, a przede wszystkim żyję! Oj, tak- żyję pełnią życia!!!

wtorek, 20 kwietnia 2010

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... cz2

Prohibicja netowa w pracy powoli przygasa, ale i tak muszę uważać, żeby nadmierne walenie w klawisze nie zdradzało co robię. Małżon odmówił zmian godzin pracy, więc dopóki nie dostanie własnego biura to ciągle jestem na odwyku.
Z nudów wczoraj zaczęłam porządkować kolekcję, lalki odkurzać i ubierać w nowe szmatki. Zauważyłam przy tym, że mam kilka bidulek, o których na pewno nie powstanie post, bo one zwyczajnie mi się nie przedstawiły. Zrobiło mi się żal tych lalek, więc dzisiaj piszę dla nich, może któryś z czytelników je rozpozna i na nowo nada im imię.

Szanowni Państwo przed Wami kandydatki na Miss No Name Barbie 2010 roku! {oklaski}

Kandydatka numer 1.



Ogólna charakterystyka:
Włosy: Jasne, słoneczne
Oczy: Niebiesko - morskie
Makijaż: Barak wyraźnego
Znaki szczególne: morskie kolczyki i pierścionek
Inne: Świetnie wygląda w błękicie.

Kandydatka numer 2.



Ogólna charakterystyka:
Włosy: Jasne, bez grzywki i pasemek
Oczy: Błękitne
Makijaż: Delikatny, wrzosowy
Znaki szczególne: brak
Inne: Sukienka ze znanej wytwórni projektowej: Geniune Babie

Kandydatka numer 3.



Ogólna charakterystyka:
Włosy: Ciemny brąz
Oczy: kocie, turkusowo-żółte
Makijaż: Delikatny, wrzosowy
Znaki szczególne: wygląda jakby miała zeza
Inne: Sukienka jest do niej przyszyta na stałe ;P

Kandydatka numer 4.



Ogólna charakterystyka:
Włosy: Dziecięcy blond
Oczy: niebieskie
Makijaż: brak
Znaki szczególne: ciągle się przewraca bo ma jedną nogę krótszą, nie ma dziurek na kolczyki
Inne: moja najlepsza przyjaciółka uparcie twierdzi, że to nie Barbie bo "nie podobna"

Kandydatka numer 5.



Ogólna charakterystyka:
Włosy: Rude
Oczy: zielone
Makijaż: brak
Znaki szczególne: małe zielone kolczyki
Inne: ma w sobie to "coś" co przyciąga mężczyzn i koty, które zawsze ją "czeszą" i kradną z półki.

Kandydatka numer 6.



Ogólna charakterystyka:

Włosy: Blond
Oczy: niebieskie
Makijaż: brak
Znaki szczególne: wyszła cało ze starcia z fryzjerem- sadystą.
Inne: Jej głowa uparcie nie chce trzymać się szyi.

I to już wszystkie kandydatki, proszę o typowanie imion :)

7 komentarzy:

  1. 1: tak wielkie kulki w uszach kojarzą mi się z Barbie 'Toothfairy', ale ta miała różowe/białe...

    nr 3: (jedyna, jaką rozpoznałem na pierwszy rzut oka - oczy pasujące do oryginalnej sukienki!)
    Barbie 'Sweetheart' '97 (Brunette; żółta/seledynowa mini) (Twoja nie na swoim ciele!)

    Przy 4 istotny jest kolor baletek i majtek...

    5 znam z widzenia, kojarzy mi się z lalkami związanymi ze sportem/piłką nożną (ale tylko głowa! ciało chyba ma nie swoje!), datuję ją na lata 96-98, sądząc po makijażu; jak sobie przypomnę, to napiszę...

    Reszta jest trudna do zidentyfikowania, bo nie ma w makijażach nic szczególnego, a brak biżuterii utrudnia śledztwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie sie ta czarnula podoba:)))
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkryłek, kim jest pierwsza lalka - to 'Camp' Barbie '93 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc numer 4 rozpoznaje w niej moją Barbie i zapewniam ,że to Barbie ;) Twoja nie jest w orginalnym stroju bo jej orginalny ciuszek to takie krótkie spódnicospodnie w kwiaty o ile takie coś istnieje :)))) nazwy nie pamietam to jedna z tych Barbie która nie zrobiła na rynku sławy.

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mojego bloga Twoja 4 to moja Barbie numer 5 taki jest tytuł posta. Tam zobaczysz po oczach ,że to ta sama lalka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. potwierdzam, trójeczka to Sweetheart ale moja nie ma zeza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy piątkę udało się zidentyfikować. Mam taką samą, ale bez kolczyków i zastanawiam się kim jest. Kasia z domek-dla-lalek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń